Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Лисевич О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Лисевич О. В. Формування мистецької культури майбутнього вчителя початкових класів як важливої умови його творчого розвитку [Електронний ресурс] / О. В. Лисевич // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_37 Розглянуто проблему формування мистецької культури майбутнього вчителя початкових класів, підходи та шляхи її формування. Доведено необхідність створення умов, які сприяли б проявам творчої активності, творчого мікроклімату, проблемно-пошукової атмосфери, необхідної для формування позитивних мотивів творчої діяльності. Наявність творчих особистостей, творчого процесу, творчого середовища визначено як необхідні умови прояву творчості у педагогічній діяльності.Рассмотрена проблема формирования культуры будущего учителя начальных классов посредством искусства как необходимое условие его творческого развития. Доказана необходимость создания условий, способствующих проявлениям творческой активности, творческого микроклимата, проблемно-поисковой атмосферы, необходимой для формирования позитивной мотивации творческой деятельности. Наличие творческих личностей, творческого процесса, творческой среды определяется как необходимое условие проявления творчества в педагогической деятельности.The problem of the formation of the arts culture of the future elementary school teacher, and the approaches and means of its formationis considered. It is proved theneed to create conditions to create the circumstances which would stimulate the creative activity, and the creative atmosphere which is of great need for the formation of positive motivation and creative activity.
| 2. |
Лисевич О. В. Формування мистецької культури майбутнього вчителя початкових класів як умови його творчого розвитку в контексті професійної компетентності [Електронний ресурс] / О. В. Лисевич // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2016. - Вип. 47. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2016_47_11 Розглянуто проблему формування мистецької культури майбутнього вчителя початкових класів, підходи та шляхи її формування. Доведено необхідність створення умов, які сприяли б проявам творчої активності, творчого мікроклімату, проблемно-пошукової атмосфери, необхідної для формування позитивних мотивів творчої діяльності. Наявність творчих особистостей, творчого процесу, творчого середовища визначено як необхідні умови прояву творчості у педагогічній діяльності.Рассмотрена проблема формирования культуры будущего учителя начальных классов посредством искусства как необходимое условие его творческого развития. Доказана необходимость создания условий, способствующих проявлениям творческой активности, творческого микроклимата, проблемно-поисковой атмосферы, необходимой для формирования позитивной мотивации творческой деятельности. Наличие творческих личностей, творческого процесса, творческой среды определяется как необходимое условие проявления творчества в педагогической деятельности.The problem of the formation of the arts culture of the future elementary school teacher, and the approaches and means of its formationis considered. It is proved theneed to create conditions to create the circumstances which would stimulate the creative activity, and the creative atmosphere which is of great need for the formation of positive motivation and creative activity.
| 3. |
Лисевич О. В. Формування творчої компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі їх фахової підготовки [Електронний ресурс] / О. В. Лисевич // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 40. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_40_15
| 4. |
Білоконна Н. І. Педагогічна взаємодія як основа формування емоційної культури особистості майбутнього вчителя в умовах компетентнісної освіти [Електронний ресурс] / Н. І. Білоконна, О. В. Лисевич // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 74(3). - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_74(3)__3
| 5. |
Лисевич О. Формування мистецької культури майбутнього вчителя початкових класів як необхідної умови його творчого розвитку (у контексті інтегрованої програми "Мистецтво") [Електронний ресурс] / О. Лисевич // Початкова школа. - 2015. - № 11. - С. 55-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2015_11_19 Розглянуто проблему формування мистецької культури майбутнього вчителя початкових класів, підходи та шляхи її формування. Доведено необхідність створення умов, які сприяли б проявам творчої активності, творчого мікроклімату, проблемно-пошукової атмосфери, необхідної для формування позитивних мотивів творчої діяльності. Наявність творчих особистостей, творчого процесу, творчого середовища визначено як необхідні умови прояву творчості у педагогічній діяльності.Рассмотрена проблема формирования культуры будущего учителя начальных классов посредством искусства как необходимое условие его творческого развития. Доказана необходимость создания условий, способствующих проявлениям творческой активности, творческого микроклимата, проблемно-поисковой атмосферы, необходимой для формирования позитивной мотивации творческой деятельности. Наличие творческих личностей, творческого процесса, творческой среды определяется как необходимое условие проявления творчества в педагогической деятельности.The problem of the formation of the arts culture of the future elementary school teacher, and the approaches and means of its formationis considered. It is proved theneed to create conditions to create the circumstances which would stimulate the creative activity, and the creative atmosphere which is of great need for the formation of positive motivation and creative activity.
| 6. |
Павлик О. Професійна підготовка фахівця початкової освіти у нових реаліях [Електронний ресурс] / О. Павлик, Н. Білоконна, О. Лисевич // Український педагогічний журнал. - 2020. - № 4. - С. 83-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2020_4_9
| 7. |
Лисевич О. В. Формування культури майбутніх вчителів в контексті особистісно-орієнтованої освіти [Електронний ресурс] / О. В. Лисевич // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2003. - Вип. 5. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2003_5_6
| 8. |
Лисевич О. В. До проблеми формування культур спілкування майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / О. В. Лисевич // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 11. - С. 216-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_11_28
| 9. |
Лисевич О. В. Сучасний стан проблеми формування культури спілкування майбутніх педагогів засобами діалогічних навчальний ситуацій [Електронний ресурс] / О. В. Лисевич // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2004. - Вип. 8. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2004_8_28
| 10. |
Лисевич О. В. Педагогічні умови формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів засобами діалогічних навчальних ситуацій [Електронний ресурс] / О. В. Лисевич // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2008. - Вип. 21. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2008_21_23
| 11. |
Лисевич О. В. Проблема формування культури педагогічного спілкування в контексті діалогічних навчальних ситуацій [Електронний ресурс] / О. В. Лисевич // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 14. - С. 132-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_14_21
| 12. |
Лисевич О. В. Технологія формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / О. В. Лисевич // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 24. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_24_13
| 13. |
Лисевич О. В. Формування культури педагогічного спілкування майбутніх учителів у контексті педагогічних технологій [Електронний ресурс] / О. В. Лисевич // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 28. - С. 361-365. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_28_63 Розкрито поняття "діалогічна навчальна ситуація", "культура педагогічного спілкування майбутніх вчителів", виділено структуру цього складного особистісного утворення. Визначено сутність і зміст культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів, а також процес та особливості формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів, виявлено умови, що впливають на даний процес, сформульовано критерії, показники та рівні сформованості культури педагогічного спілкування. Запропоновано підхід, згідно з яким діалогічні навчальні ситуації розглядаються як засіб ефективного формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів. Обгрунтовано технологію формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів. Показано, що впровадження технології у навчальний процес сприяє формуванню у майбутніх вчителів мотивів, знань, умінь і способів діяльності, які забезпечують здатність зорієнтуватись у новій навчальній ситуації шкільної дійсності та проявити певний рівень культури спілкування з учнями, їх батьками, колегами.Акцентовано особливу увагу на необхідності використання педагогічних технологій як ефективного засобу формування культури педагогічного спілкування майбутніх учителів. Розкрито поняття «педагогічна технологія», що має неоднозначне тлумачення у науковій літературі. Охарактеризовано структуру технології формування культури педагогічного спілкування. Виокремлено ознаки-критерії в культурі педагогічного спілкування. Зроблено висновок, що застосування технології формування культури педагогічного спілкування повинно відбуватися з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей студентів, що забезпечить стійку мотивацію, обумовить вироблення вмінь організувати діалог, імпровізувати.Акцентировано особое внимание на необходимости использования педагогических технологий как эффективного средства формирования культуры педагогического общения будущих учителей. Раскрыто понятие «педагогическая технология», которое неоднозначно истолковывается в научной литературе. Охарактеризована структура технологии формирования культуры педагогического общения. Выделены признаки-критерии в культуре педагогического общения. Сделан вывод, что использование технологии формирования культуры педагогического общения должно осуществляется с учетом индивидуально-психологических особенностей студентов, что обеспечит стойкую мотивацию, обусловит выработку умений организовывать диалог, импровизировать.Визначено методологічну основу технології формування культури педагогічного спілкування, яка грунтується на системному, рефлексивному, індивідуальному, комунікативному підходах. Окреслено структуру технології формування культури педагогічного спілкування засобами діалогічних ситуацій. Зроблено висновок, що комплексне та поетапне застосування навчальних діалогічних ситуацій забезпечує позитивну атмосферу на заняттях, стійку мотивацію, сприяє виробленню вмінь організувати діалог, імпровізувати.Определена методологическая основа технологии формирования культуры педагогического общения, которая базируется на системном, рефлексивном, индивидуальном, коммуникативном подходах. Начерчена структура технологии формирования культуры педагогического общения средствами диалогических ситуаций. Сделан вывод, что комплексное и поэтапное применение учебных диалогических ситуаций обеспечивает позитивную атмосферу на занятиях, стойкую мотивацию, способствует выработке умений организовать диалог, импровизировать.
| 14. |
Лисевич О. В. Формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів у діалогічних навчальних ситуаціях на заняттях вищої школи [Електронний ресурс] / О. В. Лисевич // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 178-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_30 Розкрито поняття "діалогічна навчальна ситуація", "культура педагогічного спілкування майбутніх вчителів", виділено структуру цього складного особистісного утворення. Визначено сутність і зміст культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів, а також процес та особливості формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів, виявлено умови, що впливають на даний процес, сформульовано критерії, показники та рівні сформованості культури педагогічного спілкування. Запропоновано підхід, згідно з яким діалогічні навчальні ситуації розглядаються як засіб ефективного формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів. Обгрунтовано технологію формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів. Показано, що впровадження технології у навчальний процес сприяє формуванню у майбутніх вчителів мотивів, знань, умінь і способів діяльності, які забезпечують здатність зорієнтуватись у новій навчальній ситуації шкільної дійсності та проявити певний рівень культури спілкування з учнями, їх батьками, колегами.Акцентовано особливу увагу на необхідності використання педагогічних технологій як ефективного засобу формування культури педагогічного спілкування майбутніх учителів. Розкрито поняття «педагогічна технологія», що має неоднозначне тлумачення у науковій літературі. Охарактеризовано структуру технології формування культури педагогічного спілкування. Виокремлено ознаки-критерії в культурі педагогічного спілкування. Зроблено висновок, що застосування технології формування культури педагогічного спілкування повинно відбуватися з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей студентів, що забезпечить стійку мотивацію, обумовить вироблення вмінь організувати діалог, імпровізувати.Акцентировано особое внимание на необходимости использования педагогических технологий как эффективного средства формирования культуры педагогического общения будущих учителей. Раскрыто понятие «педагогическая технология», которое неоднозначно истолковывается в научной литературе. Охарактеризована структура технологии формирования культуры педагогического общения. Выделены признаки-критерии в культуре педагогического общения. Сделан вывод, что использование технологии формирования культуры педагогического общения должно осуществляется с учетом индивидуально-психологических особенностей студентов, что обеспечит стойкую мотивацию, обусловит выработку умений организовывать диалог, импровизировать.Визначено методологічну основу технології формування культури педагогічного спілкування, яка грунтується на системному, рефлексивному, індивідуальному, комунікативному підходах. Окреслено структуру технології формування культури педагогічного спілкування засобами діалогічних ситуацій. Зроблено висновок, що комплексне та поетапне застосування навчальних діалогічних ситуацій забезпечує позитивну атмосферу на заняттях, стійку мотивацію, сприяє виробленню вмінь організувати діалог, імпровізувати.Определена методологическая основа технологии формирования культуры педагогического общения, которая базируется на системном, рефлексивном, индивидуальном, коммуникативном подходах. Начерчена структура технологии формирования культуры педагогического общения средствами диалогических ситуаций. Сделан вывод, что комплексное и поэтапное применение учебных диалогических ситуаций обеспечивает позитивную атмосферу на занятиях, стойкую мотивацию, способствует выработке умений организовать диалог, импровизировать.
| 15. |
Лисевич О. В. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / О. В. Лисевич // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 38. - С. 55-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_38_16
| 16. |
Лисевич О. В. Особливості інтеграції музичного мистецтва з іншими навчальними дисциплінами в умовах реформування початкової школи [Електронний ресурс] / О. В. Лисевич, Н. І. Білоконна, О. А. Павлик // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 2. - С. 234-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2023_2_34
|
|
|